اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فارغ از گران بودن قیمت بلیط اتوبوس برای زوار اربعین، تعداد آن هم کم است که لازم است وزارت راه و شهرسازی به این موضوع ورود کند.
هر کیلو گوشت مرغ گرم ۸۷ هزار و ۸۰۰ تومان در فروشگاه های پروتئین فروشی سطح شهر در حال فروش است.
هواداران تراکتور از فردا (دوشنبه) ساعت 10 صبح می‌توانند بلیت بازی الشارجه را تهیه کنند.
سکه با کاهش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۷ میلیون و ۶۹۶ هزار تومان رسید.
قیمت هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز کاری گذشته کاهش یافت.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران کاهش یافت.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: به احتمال زیاد قیمت‌گذاری بلیت پروازهای اربعین تا ۱۰ روز آینده مشخص و اعلام می‌شود.
در هفته ای که گذشته در بخش راه و شهرسازی قیمت بلیت های هواپیما به حالت سابق بازگشت اما پروازها محدود شد از سوی دیگر قیمت مسکن ملی حدود 7 میلیون تومان شده است.
رئیس رصدخانه ملی مهاجرت ایران درباره تاثیر شرایط ناپایدار اینترنت بر مهاجرت گروهی استارتاپ‌ها، می‌گوید که بسیاری از کشور‌ها به این نکته رسیده‌اند که سرمایه انسانی در ابعاد مختلفش، همه ذی قیمت هستند و خیلی از شرکت‌ها و تیم‌ها اگر می‌خواهند به کشوری، از جمله کشور‌های حوزه خلیج فارس بروند، با این پیشنهادات رو به رو هستند که صرفا برای ثبت یا ایجاد شرکت اقدام نکنند بلکه برای راه‌اندازی و به نوعی اجرای این ایده هم اقدام کنند
یک مقام مسئول گفت: بعضی از شرکت های هواپیمایی بدون مجوز اقدام به افزایش قیمت بلیت کردند که یک شرکت هم به‌علت گران‌فروشی بلیت پروازها، ۱۰ میلیارد تومان جریمه شد.
سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران جزئیات پروازهای این شرکت هواپیمایی در ایام برگزاری جام جهانی را تشریح و قیمت بلیت‌های این پروازها را ۱۳ میلیون تومان اعلام کرد.
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از ارسال درخواست افزایش سقف قیمت بلیت پروازهای داخلی به سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد.
سخنگوی ایران ایر از کاهش قیمت بلیت پروازهای اربعین به ۲ میلیون تومان خبر داد.
عضو هیئت مدیره انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد: مابه التفاوت قیمت بلیت‌هایی که پیش از این با نرخ بالاتر از مصوب برای پروازهای اربعین به فروش رفته، به زائران عودت داده می شود.
سخنگوی دولت گفت: با تدابیر وزارت راه و شهرسازی قیمت بلیت‌ پروازهای اربعین کنترل شده است.
سخنگوی دولت گفت: با تدابیر وزارت راه و شهرسازی قیمت بلیت‌های پروازهای اربعین کنترل شده است.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در بازه ۲۰ تا ۳۱ شهریور جلوی پروازهایی که بلیت سفرهای اربعین را بیش از ۶ میلیون تومان عرضه کنند، گرفته می‌شود.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از ارائه پیشنهاد این شرکت برای افزایش عوارض فرودگاهی به ۵ درصد بلیت پروازهای داخلی و ۷ درصد قیمت بلیت پروازهای خارجی به هیئت دولت خبر داد.
بهادری جهرمی گفت: حذف ویزای اربعین و بازگشایی مرزهای جدید از اقدامات دولت بوده است. سقف قیمت پروازهای اربعین از سوی وزارت راه اعلام شده است؛طرح هایی برای سفر ارزان اربعین در دستور کار است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری قیمت‌های بالای پروازهای اربعین را تکذیب کرد و گفت: هیچ شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی حق ندارد حتی یک ریال بالاتر از قیمت مصوب، بلیت اربعین بفروشد.
وزیر راه و شهرسازی از تعیین قیمت ۶ میلیون تومانی بلیت رفت و برگشت پروازهای اربعین خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: برای جلوگیری از نابسامانی‌های فروش بلیت و انجام پروازهای اربعین بخشنامه‌ای صادر می‌کنیم و اگر لازم باشد خودم کارها را رها می‌کنم و در فرودگاه حضور می یابم.
آرمان بیات کارشناس صنعت حمل و نقل هوایی با اشاره به اینکه حذف یارانه سوخت هواپیما‌ها تبعات جبران ناپذیری را به دنبال دارد، اظهارداشت: اصولا یارانه برای این پرداخت می‌شود که فاصله بین هزینه‌های پرواز و همچنین کاهش قدرت خرید مردم جبران شود، به نوعی از افزایش توان خرید جامعه با این شیوه حمایت می‌شود، این حمایت نیز به صورت غیر مستقیم است، این درحالیست که امروز هنوز درک درستی از صنعت حمل و نقل هوایی وجود ندارد، به همین خاظر نیز است که برخی از حرف‌ها زده می‌شود.
سومین قسمت از تریلوژی ایناریتو درباره زندگی و مرگ آنچنان حاوی داستانی هم‌نقصی و پرداختی درخشان است که برای آموزش فیلمسازی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد؛ روایتی از تاثیر اتفاقی کوچک در آن سوی جهان، در این سوی جهان و زنجیره‌ای از رویدادها که بشر را در موضع دشواری قرار می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ